úterý 8. března 2011

Začátek něčeho nového ;) - aspoň pro mě teda...:)

Uff...tak konečně :) Už dlouho jsem přemýšlela, jestli si mám založit blog, protože jsem hrozný flákač a nechtěla jsem, abych svoje potencionální fanoušky naštvala, tím že tu nebudu mít tak často příspěvky. Jenže když vidim svoje kamarádky jak to mají úžasně zařízený, toužebně se mi zachvěje srdce (=promiňte to bylo přehnaný :D). Každopádně jsem vzala svůj čas do svých rukou a vložila ho na tyto stránky. Teda doufám, že to tak bude ;) . Vim, že nějakou dobu bude trvat než se tu objeví nějaký ten človíček, snad teda, to by byl jinak fakt propadák :D.  Uuu...nesmim se rozepisovat, mám teď plno práce s tím jak to tady vlastně chodí, protože když srovnám vzhled s jinými, na který chodim, tak jsem na bodu mrazu. 



Zatím zdravim...jestli tohle teď čtete, tak musíte být na mojí stránce ( Jupijé), takže doufám, že sem zas někdy zavítáte, pokusim se to teda co nejrychleji "rozjet" , takže tady nebude taková nuda jako teď - teda doufám :D

Mějte se pěkně!!    Anča*

4 komentáře:

  1. Přeju hodně štěstí do začátků! Už tě stalkeruju a jsi i na blogu v odkazech :)

    OdpovědětVymazat
  2. Whuaááá! Právě jsi obdržela titul Prvního komentáře - Gratuluju :D sice tě tohle asi zrovna nebere, protože si to s velkou pravděpodobností nepřečteš :), ale věř, že já tady z prvního komentáře úplně blahem umírám ;D díky, právě sis zajistila navždy místo v mém srdci :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si docela dobře pamatuju, jak jsem byla paf z prvního komentáře :) Jak jsem to tak dneska počítala, bude to nejspíš už půl roku, co mám blog. To to ale letí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vítám tě na blogspotu a také přeju hodně úspěchů s blogem. :)

    OdpovědětVymazat