sobota 12. března 2011

Sladká políbení (1)


Omlouvám se za zpoždění .) Sladká políbení jsou zasvěcena pátkům, ale jelikož jsem včera obývala sál Lucerny (měla jsem imatrikulaci :)) tak je přináším až dnes.
Páteční meme pořádá Syki :)

Vampýrská Akademie 3; Stínem políbená
Richelle Mead


Náhle se Dimitrij zastavil a přiskočil ke mně tak, že mi zablokoval cestu. Na poslední chvíli jsem se zastavila, abych do něj nevrazila. Natáhl se a za paži si mě přitáhl blíž k sobě, mnohem blíž, než bych od něj čekala na veřejnosti. Zaryl mi prsty do paže, ale ne tak, aby to bolelo.


     "Rose," oslovil mě tak bolestným hlasem, až se mi z toho málem zastavilo srdce. "Proč jsem se o tom dozvěděl až teď? Proč jsi mi to neřekla dřív? Víš, jaké to je? Víš, jaké to pro mě je, když tě vidím takhle trpět, a přitom vůbec nevím, co se děje? Víš, jak strašně moc jsem se bál?"


     Stála jsem tam jak opařená. jednak z toho jeho výbuchu a jednak z naší blízkosti. Polkla jsem, neschopná promluvit. V  jeho tváři se zračilo tolik emocí. Nevybavovala jsem si, kdy jsem ho naposledy přistihla takhle dávat najevo svoje pocity. Bylo to nádherné a děsivé zároveň. A pak jsem mu řekla tu nejblbější možnou věc.


      "Ty se nebojíš ničeho."


      "Bojím se spousty věcí. Bojím se o tebe." Pustil mě a odstoupil. Pořád z něj sálala vášeň a obavy.

   ...

Podle pravidel se nemusí jednat pouze o políbení, ale stačí, aby se ve vzduchu neslo to pravé jiskření :) Tentokrát (poprvé :D) jsem vybrala scénku, kde sice nedošlo k polibku, ale zachvělo se mi srdce. Vždycky když má Dimitrij tyhle svoje romantické proslovy, tak mi ukápne slzička dojetí :D      

Žádné komentáře:

Okomentovat