pátek 25. března 2011

Doba Temna skončila...:)

Haloooo!! Jste tady ještě? :D Uff.... nejsem tu ještě sama  :) , hluboce se vám omlouvám za týdenní pauzu, ale jak jsem psala v Reading copies ,  nastal u mě tvrdý režim :D potřebovala jsem se nějak přenést přes Pýchu a předsudek a v sobotu se vydat na poštu pro můj skvostný balíček, takže internet, seriály, blog a takový věci jsem musela odsunout do pozadí.

Důvody nepřítomnosti :D 

Smečka a Nádherné bytosti vychází již na začátku dubna, tudíž se to i s recenzemi musí stihnout do konce března, a jelikož jsem teda od soboty seděla nad Nádhernými bytostmi a neměla jsem moc čas, tak jsem si zakázala cokoliv publikovat.  Ale to vše se (musí) změnit ! Jo,,,,zase sem začnu dávat pravidelně příspěvky, a těm komu se líbí snad udělám radost ;)  Ale jako první musím napsat ty slavné recenze, který si musim ještě tak nějak nastudovat, abych je psala tak jak se mají, teda pokud existuje nějaké vysloveně pravidlo :)

Jak to tady teď ze sebe všechno na vás chrlim, tak jsem si ani neuvědomila, že jsem vám neřekla ani to podstatný (nebo-li výprava za záchranu Smečky :)), jenom aby aby jste věděli, že to je možný( i nakladatelství dělají chyby (. Každopádně mi z Knižního klubu místo Smečky přišel Černobílý svět. Nevim jestli s tím máte zkušenosti nebo ne, ale obyčejně jsem jim zpátky napsala, že došlo k chybě, na což mu odpovědělo nakladatelství že ani nechce, abych jim knihu vrátila zpátky a Smečku pošlou, bohužel bych ji jinak už teď mohla číst, ale kvůli tomuhle se to teď už jen o den prodlouží ;) Každopádně, jen abyste věděli, že vše se dá napravit ;)

PS: Recenzi na Nádherné bytosti bych chtěla sepsat zítra a tudíý ji i zveřejnit, tak snad se tu u mě zase stavíte ;)                
PSS: Píšu to tady napůl se zavřenýma očima, tak mi když tak napište do komentářů, kdyby tu byl úplný nesmysl, ale teda snad ne ;)                                                                                            Dobrou noc -A

2 komentáře:

  1. K chybám dochází pořád, takže se tomu vůbec nedivím :D Ale těším se na recenze, takže good luck s nimi :) A nemyslím si, že by bylo nějaké pravidlo na to, jak psát recenze, takže je prostě napiš, jak sama budeš cítit :)

    OdpovědětVymazat
  2. S těma Nádhernýma Bytostma nemusíš pospíchat, koukala jsem na knižníweb a píšou, že to vyjde až 7.4. :)
    btw: Smečka je super! ;)

    OdpovědětVymazat